Svar till Julia!

Kan inte du skriva ett inlägg om vilka blogga du läser, behöver inspiration! :) <3

Visst kan jag göra det! Läser många olika bloggar, vissa mer och vissa mindre ofta :) Men kan lista upp de jag besöker nästan dagligen iallafall.

nellieberntsson.se
linnolsson.se
gennes.se
ponnyochryttare.se
marshias.blogg.se
baraacarro.blogg.se
carlssonpataket.se
elojnwestin.blogg.se
ponnysanning.se
sarahhedengren.blogg.se
johannagrant.se
ponilovers.blogg.se
horsepics.blogg.se
dressyrmupparna.se
dressageworld.blogg.se

Det är typ dom i stora drag som jag läser varje dag, men har jag mycket tid brukar jag även klicka in och bläddra igenom andra bloggar också :D

Kommentarer
Postat av: Saga

:OOOOOOOOOOOOOOOOOO läser du inte Julias blogg? www.jumiz.blogg.se ;) ? mhihihi

2012-01-22 @ 14:41:15
URL: http://weltis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0