Sista ridpasset på Ariel

Finner inga ord, hon är så otroligt fin. Min lilla ponny... Känns verkligen piss att sitta och kolla på bilderna, men what to do? Det vart bäst såhär och jag har gått vidare, men saknar henne sjukt mycket ändå. Det enda jag hoppas är att hon får vara hel och lycklig, precis som hon ska vara. Gammeltanten har ju ändå några år på nacken. Världens bästa Ariel, tack för tiden jag fick med dig! ♥



















Haha, typiskt Ariel.... Byta galopp och springaspringaspringa på raksträckorna :')












Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson

Kan du inte lägga ut dina specifika favoritbilder på henne och dig också? :D

2012-01-15 @ 16:03:35
URL: http://marshias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0