Dagens ridpass - 26/1

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här mer seriöst. Men har inte haft tid eller någon lust faktiskt, sedan har jag inte haft så mycket att skrica om... Men idag har jag faktiskt varit i stallet och ridit Adde. Myshästen!

Eftersom jag slutar skolan såpass sent hinner jag varken med fyrabussen eller ut innan det blir mörkt så det fick bli ridhuset idag... Red på fritimmen och det var inte så jättemycket hästar, skönt! Började med att skritta på en serpentin och göra en halt på medellinjen i varje båge, då lossnade han riktigt mycket och han skötte sig ganska bra. Sen började jag trava och han var fin och lugn där också, var lixom helt loss. Sen galopperade jag pyttelite i båda varven och han skötte sig där också haha. Sen travade jag av honom rätt länge i en djup och låg form, han var superfin! Red i ca 50 minuter!

Finis, sommaren 2010!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad tycker du om mina bilder som jag lagt ut på mig och min häst som min syster tagit på oss idag? Kommentera gärna vad du tycker! Kul att höra din åsikt :D

2012-01-29 @ 22:04:39
URL: http://linneaochsindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0