en till fotodag

Äntligen hemma efter en lååång dag i stallet!

Började med att vakna någon gång efter åtta typ, låg i sängen och drog fram till halv tio, då åkte jag, Jessica, Angelica och Jojo till Värmdö Marknad, dock hade ingenting öppnat så vi fick åka tillbaka igen, sämst! Stannade på Dellan och köpte semlor och mackor. Sen tog jag lite kort på ridskolehästarna innan vi åkte tillbaka till Värmdö Marknad och Hööks igen, Jojo och Jessica köpte lite småsaker och sen åkte vi tillbaka igen.

Red ut på Adde direkt tillsammans med Julle på Mavven. Red en kort stund i grindstugehagen, Adde var snäll och duktig, jobbade på fint emellanåt, dock var han ganska pigg och ville springa fort! Men det ville inte jag då vi måste rida barbacka :) Efter det fotade jag Thea-Sally och Jojo-Condetto! SEN mockade jag, gjorde hö och allt annat innan jag fick skjuts hem av Thea och Jenny!

Camaro och Lotos i hagen!

Finis Adde!

Thea-Sally och Jojo-Condetto, lite rejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg upp alla bilder! :D

2012-02-12 @ 16:41:19
Postat av: thea

Meeera bilder :D

2012-02-12 @ 17:47:27
Postat av: Emma Fredén

sv: tack! Din ''Adde'' var jätte fin! :) är det en storhäst?

2012-02-14 @ 13:58:50
URL: http://stokbroensnaoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0