Mollie på bilden

Hejhej!
Förlåt för den superdåliga uppdateringen, men har faktiskt inte haft någon tid över.

Igår jobbade jag mellan 7-12. Det var kallt och blött, för mycket personal så vi hade inget att göra, vilket iof kan vara skönt ibland - men det är så sjukt tråkigt att inte göra nått. Iallafall, när jag slutade vid tolv så gick jag upp till privat för att mocka och göra hö åt Parodie, sen gjorde jag lite annat innan jag brummade hem.

På kvällen hade vi kräftis hemma här med några tjejkompisar, sen åkte vi ut till Evlinge och umgicks med boysen. Det var mys! Kom hem vid tre typ, så därav ingen uppdatering hehe.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min fina korvis!! Mollie<3

2011-08-21 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0