long time ago

Hej!
Har inte haft tid att sitta vid datan sedan senast jag uppdaterade, vill ta vara på de sista sommarlovsdagarna! Nog om det.

Har faktiskt varit i stallet idag för första gången sedan mitten på juli. Saknade lilla vitponnyn stod i jakthagen och betade när jag kom. Hämtade in henne och vi började traska upp till stallet. Där gjorde jag iordning henne och så, sen skrittade jag upp till Södra och mötte Nattis på Parris. Vi skrittade bort mot sandtaget och där travade vi lite. Sen skrittade vi tillbaka, var väll ute i ca 45 minuter kanske.

Ariel skötte sig bra, seg och lite loj men det gick bra. Duktiga lilla ponnyn! Sen fixade jag henne och släppte ut henne i hagen igen. Tog lite bilder då också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0